Automatizujte svoju prácu a ušetrite čas s naším flexibilným systémom
Tento modulárny systém je špeciálne navrhnutý pre firmy, ktoré sa zaoberajú prepravou tovaru pomocou nákladných a osobných vozidiel, ako aj mechanizmov. Bez ohľadu na to, či ide o hlavnú činnosť spoločnosti alebo o internú logistiku, tento systém poskytuje efektívne riešenie.
Vyžiadať Demo Kontaktovať

Hlavné funkcie, ktoré vám ušetria množstvo času a pomôžu riadiť každodenné činnosti vo vašej spoločnosti
CRM a ERP systém
Systém pre klientov a zamestnancov, ktorý je prístupný z PC, tabletu alebo mobilu
Nastavenie prepravy
Spravujte prepravné objednávky, ktoré obsahujú informácie o odosielateľovi, príjemcovi, tovare, spoločnosti
Účtovníctvo
Zjednodušte si prácu s fakturáciou pomocou automatickej fakturácie a priraďovania platieb
Prepravné operácie
Definujte prepravné operácie, ktoré predstavujú jednotlivé fázy prepravy tovaru od odosielateľa k príjemcovi
Colné odbavenie
Vytvárajte a spravujte colné dokumenty, ktoré sú potrebné pre prepravu tovaru cez hranice
Nastavenie trasy
Plánujte a optimalizujte trasy prepravných operácií na základe rôznych kritérií ako vzdialenosť, cena, čas a pod.
Preprava tovaru
Monitorujte priebeh prepravy tovaru v reálnom čase a získajte presné a aktuálne informácie o stave zásielok
Správy
Správy o prepravných objednávkach poskytujú prehľadné informácie a sledovanie objednávok
E-Learning
Možnosť e-learningu pre vašich zamestnancov
Čo dokáže náš efektívny systém?
Nastavenie prepravných objednávok
Vytváranie a nastavovanie prepravných objednávok pre efektívne riadenie a plánovanie prepravy tovaru
Správy o prepravných objednávkach poskytujú prehľadné informácie a sledovanie prepravných objednávok vrátane stavov, časových línií a dôležitých detailov, čo zlepšuje riadenie prepravnej logistiky
Konfigurácia a nastavenie rôznych služieb prepravných operácií, umožňujúcich presnú a efektívnu správu a organizáciu prepravy tovaru
Colné odbavenie a revízia colného odbavenia
Colné odbavenie umožňuje efektívne a presné spracovanie colných postupov pri preprave tovaru. Tento modul zabezpečuje, že colné predpisy sú dodržané a správne dokumentované, čo zaručuje hladký tok tovaru cez colné hranice a minimalizuje riziko problémov s colnými orgánmi
Sledovanie podrobností prepravných objednávok
Sledovanie prepravy tovaru
Funkcia nastavenia trás prepravných operácií umožňuje
efektívne plánovanie a optimalizáciu trás prepravy tovaru. Tento modul umožňuje
definovať a spravovať trasy, určiť preferované cesty a zastávky, a tým
zabezpečiť efektívne využitie dopravných zdrojov a minimalizovať náklady a čas
potrebný na prepravu
Nastavenie trás prepravných operácií
Správy o prepravných objednávkach
Nastavenie služieb prepravných operácií

Možnosť bezkontaktnej platby kartou
Ponúknite svojim zákazníkom pohodlný a bezpečný spôsob platby. Môžete využiť riešenie eKasa a bezkontaktné platby kartou. Navyše je možné prepojenie so službami ako SumUp alebo Dotykačka, ktoré vám poskytnú potrebné zariadenia a softvér na prijímanie platieb kartou.
Kompatibilita so všetkými účtovnými systémami
Ak používate nejaký z účtovných systémov, ktoré sú bežne dostupné na trhu, nemusíte sa obávať o kompatibilitu. Náš flexibilný systém je kompatibilný s účtovnými systémami ako napríklad ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda alebo MRP. Uľahčite si prácu s faktúrami a daňovými dokladmi.


Kompatibilita s rôznymi bankami
Automaticky priraďujte a uhrádzajte platby bez ohľadu na to, v ktorej banke máte účet. Systém je kompatibilný s bankami ako ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka a iné. Týmto spôsobom si ušetríte čas a zjednodušíte si účtovníctvo.
Zodpovieme vaše otázky a poskytneme informácie
Neváhajte nás kontaktovať ešte dnes. Odprezentujeme vám najvhodnejšieho riešenie pre vašu spoločnosť.