Modulárny špedičný systém

Naše riešenie pomáha špedičným spoločnostiam inovovať a byť efektívnejšími vďaka digitalizácií v jednom plne prispôsobiteľnom systéme. 

Mám záujem o Demo Kontaktujte nás


Nastavenie prepravných operácií

 Možnosť definovať a spravovať prepravné operácie, ktoré predstavujú fázy prepravy

Dozvedieť sa viac


Objednávka 
prepravy

Zadávajte a spravujte prepravné objednávky, ktoré obsahujú všetky potrebné informácie

Dozvedieť sa viac


Systém vytvorený na mieru

Upravte si systém podľa vašich vlastných predstáv a získajte jedinečné konkurenčné výhody 

Dozvedieť sa viac


Colné
odbavenie

​Vytvárajte colné dokumenty, ktoré sú potrebné pre prepravu tovaru cez hranice

Dozvedieť sa viac

Flexibilný a modulárny systém, ktorý sa prispôsobí


Tento modulárny systém je špeciálne navrhnutý pre spoločnosti, ktoré sa zaoberajú prepravou tovaru pomocou nákladných a osobných vozidiel, ako aj mechanizmov. Bez ohľadu na to, či ide o hlavnú činnosť spoločnosti alebo o internú logistiku, tento systém poskytuje efektívne riešenie.


Zobraziť Demo​​​​​​​​ Kontaktovať

Hlavné funkcie, ktoré vám ušetria množstvo času a pomôžu riadiť každodenné činnosti vo vašej spoločnosti

CRM a ERP systém

Systém Odoo Systém pre klientov a zamestnancov, ktorý je prístupný z PC, tabletu alebo mobilu

Nastavenie prepravy​

Spravujte prepravné objednávky, ktoré obsahujú informácie o odosielateľovi, príjemcovi, tovare, spoločnosti

Účtovníctvo

Zjednodušte si prácu s fakturáciou pomocou automatickej fakturácie a priraďovania platieb

Prepravné operácie

Definujte prepravné operácie, ktoré predstavujú jednotlivé fázy prepravy tovaru od odosielateľa k príjemcovi

Colné odbavenie  

Vytvárajte a spravujte colné dokumenty, ktoré sú potrebné pre prepravu tovaru cez hranice

Nastavenie trasy

Plánujte a optimalizujte trasy prepravných operácií na základe rôznych kritérií ako vzdialenosť, cena, čas a pod.

Preprava tovaru

Monitorujte priebeh prepravy tovaru v reálnom čase a získajte presné a aktuálne informácie o stave zásielok

Správy

Správy o prepravných objednávkach poskytujú prehľadné informácie a sledovanie objednávok

Čo dokáže náš efektívny systém?

  Nastavenie prepravných objednávok

  Vytváranie a nastavovanie prepravných objednávok pre efektívne riadenie a plánovanie prepravy tovaru

  ​Správy o prepravných objednávkach poskytujú prehľadné informácie a sledovanie prepravných objednávok vrátane stavov, časových línií a dôležitých detailov, čo zlepšuje riadenie prepravnej logistiky

  Konfigurácia a nastavenie rôznych služieb prepravných operácií, umožňujúcich presnú a efektívnu správu a organizáciu prepravy tovaru

  Colné odbavenie a revízia colného odbavenia

  Colné odbavenie umožňuje efektívne a presné spracovanie colných postupov pri preprave tovaru. Tento modul zabezpečuje, že colné predpisy sú dodržané a správne dokumentované, čo zaručuje hladký tok tovaru cez colné hranice a minimalizuje riziko problémov s colnými orgánmi

  Sledovanie podrobností prepravných objednávok

  Sledovanie prepravy tovaru

  Funkcia nastavenia trás prepravných operácií umožňuje efektívne plánovanie a optimalizáciu trás prepravy tovaru. Tento modul umožňuje definovať a spravovať trasy, určiť preferované cesty a zastávky, a tým zabezpečiť efektívne využitie dopravných zdrojov a minimalizovať náklady a čas potrebný na prepravu

  Nastavenie trás prepravných operácií

  Správy o prepravných objednávkach

  Nastavenie služieb prepravných operácií

Možnosť bezkontaktnej platby kartou


Ponúknite svojim zákazníkom pohodlný a bezpečný spôsob platby. Môžete využiť riešenie eKasa a bezkontaktné platby kartou. Navyše je možné prepojenie so službami ako SumUp alebo Dotykačka, ktoré vám poskytnú potrebné zariadenia a softvér na prijímanie platieb kartou.


Zobraziť Demo​​​​​​​​ Kontaktovať

Kompatibilita so všetkými účtovnými systémami


Ak používate nejaký z účtovných systémov, ktoré sú bežne dostupné na trhu, nemusíte sa obávať o kompatibilitu. Náš flexibilný systém je kompatibilný s účtovnými systémami ako napríklad ALFA plus, OLYMP, OMEGA, ABRA flexi, KROS, Pohoda alebo MRP. Uľahčite si prácu s faktúrami a daňovými dokladmi.


Zobraziť Demo​​​​​​​​ Kontaktovať

Kompatibilita s rôznymi bankami


Automaticky priraďujte a uhrádzajte platby bez ohľadu na to, v ktorej banke máte účet. Systém je kompatibilný s bankami ako ČSOB, Tatra Banka, FIO, Slovenská sporiteľňa, VÚB banka a iné. Týmto spôsobom si ušetríte čas a zjednodušíte si účtovníctvo.


Zobraziť Demo​​​​​​​​ Kontaktovať

Zodpovieme vaše otázky a poskytneme informácie

Neváhajte nás kontaktovať ešte dnes. Odprezentujeme vám najvhodnejšieho riešenie pre vašu spoločnosť.